BIBLIOBÚS MONTSERRAT

LA CULTURA MÉS A PROP

bloc recomanat 2

Aquí teniu el segon bloc recomanat d’aquesta setmana. Podríem dir que és un “model” de bloc. Si algun dia us animeu a crear-ne un de propi no dubteu en prendre’l com a model! No hi falta de res!

URL:  http://www.bauenblog.info/

Nom del bloc: [bauen_Blog] biblioteques i arquitectura, biblioteconomia, innovació, internet i blogs

 

Ordenació de les entrades: cronològica

Autoria: Daniel Gil Solés, bibliotecari i documentalita expert en el món dels blocs i que inicià aquest el 2004. Interessat pel món de l’arquitectura aplicada a la biblioteca per la seva feina al Col.legi d’Arquitectes de Catalunya a Tortosa.

Tema: Tal com ens mostra al subtítol del bloc es parla d’arquitectura de les biblioteques i noves tecnologies.

RSS: Sí. Permet la subscripció a Feedburner i RSS tant de les entrades com dels comentaris. Disposa de llicècia Creative Commons.

Categories: Les categories estan molt ben organitzades i són molt concretes. Es presenten visualment amb un desplegable.

Serveis addicionals: traducció al castellà, anglès i francès, inclou un cercador de blocs d’arquitectura, calendari, comentaris, enllaç de les actualitzacions del bloc a twitter, estadístiques de visites al bloc i fotos personals a flickr. Ofereix també la versió per a mòbil del bloc.

Aquest bloc és útil per estar al dia de les darreres novetats d’internet aplicades al món bibliotecari, especialment pel què fa al tema de blocs. A l’hora val la pena fer-hi una visita per conèixer els nous edificis bibliotecaris i en concret els de les terres de l’Ebre.

Anuncis

3 comentaris»

  Daniel Gil wrote @

Bufa!!! Aquest matí quan he obert l’escriptori del blog i he trobat aquest nou enllaç m’he emportat una bona sorpresa!!

Abans que res l’enhorabona pel blog del Bibliobús… el desconeixia: ja m’hi he subscrit amb el Reader i ja us tinc la meu del.icio.us! M’ha agradat molt tant per l’aspecte i el disseny, com sobretot pels continguts i pel fet que es tracti d’un bibliobús (la part de l’agenda setmanal em sembla molt encertada!)

Gràcies per la referència al meu blog, i per les bones paraules que hi dediqueu. M’he posat roig ja de bon matí!! 🙂 Això m’omple d’orgull i m’anima a continuar en aquesta línia de treball. Gràcies de tot cor.

I felicitar-vos també per aquesta categoria de Blocs recomanats. Em sembla molt encertada la iniciativa d’anar fent un “catàleg” de blogs de referència, sota diferents criteris, i sistematitzar-ho a partir d’uns punts d’anàlisi, com ja feu: autoria, tema, serveis addicionals, etc…

  bibliobús montserrat wrote @

Gràcies també pels teus elogis!

Tot just ens estrenem a la blogosfera. Aquest bloc és fruit d’un curs al COBDC que tot just acaba de finalitzar. Ara el nostre objectiu és mantenir el bloc actiu i fer-ne l’oportuna promoció i millora.
Per això deia que et preníem com a “model” perquè som uns “novatillos” en el tema!

Records des de l’Anoia i ens llegim per la blogosfera!

  [bauen_Blog] » Ens recomanen a… wrote @

[…] Tot l’article aquí. […]


Deixa un comentari

